Wednesday, April 22, 2009

Hari yang aman

Thought of applying for fstep. Tapi...sure my mom would be worried if i get the job sebab...kene duduk di KL. Di mana?? That's the B I G problem. Hm..tapi apa pun jangan pikir pasal itu dulukan. Yang penting apply aje. Dapat scholarship lagik. But it's a classroom training. Agak bosanlah kan kene dok blaja lagi. It's more into banking which i xtau sangat-tapi my knowledge on accounting & finance seems related sikitla, investment, Islamic Banking and Insurance kot. I need to be more confident with my self. I know i'm lack of that. Sekarang bila training, rasanya confident i semakin hilang. Nak jumpa bos pun takut padahal bukannya i buat salah.

The picture of the day. Only 5 ppl in the office. I played pc game the whole day! Officer takde, big boss takde, so kerja pun tiada.


Didalam bilik Pn Normah. Tumpang ambil gambar. The view from level 6.

Hm...pipiku semakin tembam.



See...i'm gaining weight sejak bekerja ni. Lepas tu turun pun takat 2,3 kg aje. Dah xboleh dah nak dpt blk 45 tuh!

No comments: