Hm..i will never ever get the chance to slim down my tummy. Really. Today, ada pegawai perempuan whom mengidam nak makan pizza coz dia pregnant 2months. So, I and Alvin dibelanja lunch. I makan sangat banyak until perut I keras. Lepas tu, punyalah malas nak solat sebab rasa seksanya nak rukuk. Haha. But I did it anyway. Rugi to Fad,Iekha and Wani. They all ada hal masing2. So yay! Save duit for lunch.Thank you K.Shida.
Anyway, today was really bored. No work (sebab tak mintak kerja and takde orang pon bagi kerja). Lepas tu memekak and pot pet pot pet till petang. Gila pemalas. But in the morning I did half of my synopsis. Now tinggal nak settlekan 1 last chapter aje. Terasa a bit lega. A bit la sebab after semuanya siap, I kene prepare untuk soalan2 yang bakal ditanya. So I have to read a lot! So now tinggal half of my power point, synopsis and full report untuk chapter 4 aje. Yea2. Lepas tu goyang kaki and boleh bekerja keras di office. I really can’t wait for all this to end. Tapi lepas tu nak buat apa ye?
Kerja?
OMG. Time is running so fast. Rasa mcm tak nak kerja lagi. Rasa macam still nak duk study je. Sambung master. Lepas tu baru I rasa I dah ready to face everything kot. But….i got no chance for that. Sigh….
Nak sambung master pun kene marah. Anyone willing to support me? I guess not. Lepas tu kene kahwin. Now the situation like “kene”. I hate it. Bukan benci pada kahwin. Tapi rasa mcm malu. Tahla.
Confuse. But I want.


3 comments:
olohh, masa orang tak kasi kawen, nak kawen. itu lah manusia.
wakakakakak
anyhoo,...bosan sungguh, nak sambung master pon nak kena marah . tension gile. apakata, atit pi la cari loan atau scholarship kalao betul2 nak sambung.
do not let others be the barrier between you and your ambition.
Go for it man!
u know u can do it, with the power within u, yourself :)
hehe 45kg itu zaman sekolah. sudah dewasa harus extra 5kg.But believe me by the time you set the date for your wedding, kurus kamu nanti. but no fun lah if no fats when dah kahwin. kikiki
a'ah agree with awi's stetment. if u wanna pursue master. go for it. u can do part time master, go go!
Itulah. But dat's how i feel.Takut bila dah ckp serious2 nih.
Psl master tu bkn apa,kadang2 kan loan pun tak cukup.So if i ask for any extra money,tu yg diorg cam terseksalah nak support.Lagipon Pian kata,if i smbung master now,means tak blh kawin.
Ahhh malas nak explain.Yg penting sme org jahat tak kasi smbung!But on my family matter tu i think i faham knp mereka tak kasi.
Hish,bila berat naik terasa tau tak cam lembab nk jln,tercungap2 n kaki gemok.Tak selesa.
I wish i was active cm ms my school days dulu2.=/
Post a Comment