Monday, March 9, 2009

Thank yous

Saya baru pulang dari KL. I spent 3days and 2 nights there. Khamis tu,after meeting dengan advisor,i terus gi KL. Tiket bas semua habis nasib tiket train ada pkl5.30 and at the time i beli tu dah pkl5.15! Mlm tu dinner with Pian.

The plan of spending time with Adah on Friday tak jadi sebab dia kene blk JB ptg. I thought mlm. Ingatkan blh la nak kua2 ke coz Pian pon malas nak layan i,dia suruh i spend time dgn Adah je. Instead,we spent some time together in bed. Sleeping. Hahah.Hm, maybe some other time...i datang pon masa yg tak sesuai... So ptg tu i kuar meeting Pian again. Kesian dia penat2 blk keje dah kene dating lg. Sabtu pun i kua dah ptg and buy ticket and having b'fast-lunch-dinner at once, together just like yesterday....

Pian bought me this


Thanks sayang...really had a great time with you.
While saying goodbyes mlm tadi, tears were on my eyes...sedih sebab lama dapat jumpa then dah kene blk. He was being nice to me now compared dgn dulu. That's a good change.

To Adah & Awie, sorry menyusahkan korang...

I love you all...thanks for being nice to me. I should be treating people nicely coz i realized that m not. =/ Mcm masa Pian hantar i mlm tadi,i termarah dia sebab tgh kelam kabut masa tu nak tanya mcm2 pasal thesis i. I know dia kecik hati kot. Waargghh kenapa asik nak marah aje? I byk melukakan hati org lain. I'm sorry...I byk ignore other people's feelings sebab i terlalu pentingkn diri sendiri. I'm sorry...and Adah yg tolong searchkan some journal for me and Awie yg terpaksa blk umah that Friday night...

I'm sorry

you know that i love yous

xoxo

2 comments:

otiehdan said...

Awwwww atit, timeless moment to be sleeping with daku.

Sarah AJ said...

Dari pagi sampai ke petang..wahahah.